לקוחות יקרים, עלינו עם אתר חדש
לכניסת לקוחות/רופאים יש ללחוץ על "לקוח" בצד שמאל

שידורית בפייסבוק דרושים לשידורית

מוקד שירות לקוחות


מוקד שירות לקוחות בשידורית מאפשר לך ליצור פלטפורמה נגישה, זמינה ואדיבה ללקוחותיך.
ובמקביל חסכון בעלויות התפעוליות. 

במשך 25 שנה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים ,הצטרפו וחברו לשידורית,   
תוך ראייה משותפת  כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות ומענה טלפוני אמין, מקצועי וזמין.

זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו ,לטובתך.

מדוע צריך שירות לקוחות 7\24 ? 


ככל שהעולם מתקדם, האתגרים הניצבים בפני חברות, רבים ומתרבים בכל עת.
כוח הצרכנים עם התפתחות הטכנולוגיה רק גודל ועולה, והתחליפים שעומדים בפני הצרכן רק מתרבים ומתקדמים. 

כשמדובר בלקוח שלך, כל אחד הוא עולם ומלואו.
היום בעולם הדיגיטלי כולם זמינים ונגישים, ולקוחותיך מחפשים גם בעולם השירות את המגע הישיר, הזמינות, הנגישות,והמקצועיות. ואתה בתור נותן שירות צריך להיות מוכן ונגיש עבור לקוחותיך כל הזמן.

בחירה במוקד שירות לקוחות חיצוני 
פותח בפניך את האפשרות להעניק לכל מתקשר
יחס אישי, אדיב ,ומענה מיידי לצרכיו,
כשאתה פנוי להתעסק בליבה התפעולית של העסק שלך. והלקוחות שלך מקבלים מענה אנושי, ואתה גיבוי טלפוני.


איך זה עובד?
באמצעות שידורית, הלקוחות שלך מקבלים מענה לפי דרישתך במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
באמצעות תסריטי שיחה מובנים מראש, צוות נציגים מיומן וקו טלפון שעומד לרשותך בכל שעות היממה, 
הלקוחות שלך מקבלים שירות לקוחות מלא, ואתה נשאר מעודכן לאורך כל הדרך, בכל דרך שתבחר. 
שמע עוד על איך זה עובד.. 

במה זה מועיל? 

לקוחותיך שונים במהותם  אחד מן השני, אך רבים מן הפניות חוזרות על עצמם.  כוח האדם, הזמן, והעלויות התפעוליות שנדרשות מבית העסק שלך במענה לכל לקוח על כל פנייה שחוזרת על עצמה, גובים לאורך זמן מחיר יקר. 

באמצעות שידורית ,השיחות הנכנסות מסווגות לפי סוג פנייה, בין אם הלקוח פונה לקבל פרטים על סניף מסוים, מוצר מסוים או אף תלונה על אחד מהם, וכך שלכל סוג פניה, מוסדר תסריט שיחה המתאים לו.
באמצעות שימוש בבסיס נתונים מוכן מראש, נציגנו בכל תצורת מענה יוכלו לספק את השירות המלא , במקצועיות ,אדיבות ויעילות. ולאחר כל פנייה מיידית ובצורה יעילה  תועבר לגורם האחראי הרלוונטי לה.
שאלות שחוזרות על עצמם, מקבלות תשובות מיידיות, וניתן לבנות בסיס נתונים של שאלות ותשובות נפוצות, ובכך לחסוך חזרה ללקוח,  ניתן לאמוד מקורות הגעה דרך בחירה מובנת, מתן פרטים על סניפים, והעברת השיחות במידת הצורך, טיפול מקצועי במקרי חירום ונהלים דחופים,  השמעת תכנים שיווקים ופרטים על סניפים דרך נתב שיחות מתקדם בעת ההמתנה, ועוד שלל פתרונות שמאפשרים ליצור שירות לקוחות מותאם לכל רשת, סניף או מוצר. 
שירות לקוחות בשידורית מאפשר לך לקבל לא רק שירותי מזכירה, ומענה אנושי. אלא שירות מלא לצרכי לקוחותיך.

במשך 25 שנה, רבות מבין החברות המובילות במשק, המספקות מוצרים ושירותים ,הצטרפו וחברו לשידורית,   

תוך ראייה משותפת  כי המפתח לשימור ושיפור מטרות הארגון, טמון בשירות לקוחות  אמין, מקצועי וזמין.

זה פשוט, תנצל את המומחיות שלנו ,לטובתך.

צור עימנו קשר

צור עימנו קשר עוד היום

1800-22-40-22
שם חברה: שם מלא:
טלפון: אימייל:
הקלד את המספר: הכנס קוד