לקוחות יקרים, עלינו עם אתר חדש
לכניסת לקוחות/רופאים יש ללחוץ על "לקוח" בצד שמאל

שידורית בפייסבוק דרושים לשידורית

מוקד שירות בסיסי


KEEP IT SIMPLE

אין צורך להסתבך עם מזכירות ונתבים, כשכל מה שאתה מחפש זה שירות מענה איכותי, מהיר ופשוט.
מענה אנושי לעסקים באמצעות Call center  הוא פתרון יעיל לייצוג בית העסק שלך בפני קהל לקוחותיך ,
שימור הלקוחות הקיימים שלך, ומתן מענה ראשוני ללקוחות חדשים, בעלויות נמוכות.

מטרת סל האפשרויות במוקד שירות הבסיסי היא לזהות ולאבחן את סוג הפנייה הנכנסת, ולנתב עבורך
את המסרים מהצרכן שאתה צריך. 
כך שבקלות תוכל ליצור מענה יעיל ואיכותי, עם זמינות מלאה ללקוחותיך.

למי זה מתאים?

 - כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרד.
 - כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום.
 - כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד.
 - כשאתה מעוניין שמאמצי השיווק והפרסום שלו, בהם הושקע כסף רב, ימוצו במלואם.
 - כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה.
 - בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין. בחגים, בחופשות, במילואים....
 - כאשר עליך לוודא הגעה לאירועים או כנסים
 - כאשר דרישות הלקוחות למענה עולות על היכולת שלך לספק אותה.

סל השירותים במסלול הבסיסי מעניק עבורך את כל סוגי השירות מזכירה שהעסק שלך צריך,
תחת קורת גג אחת. 
אנחנו מטפלים בלקוחות שלך באמצעות בניית תסריטי שיחה מובנים לפי דרישתך, ומשמשים
כמעין צינור 
להעברת המסר בנכם. כך שאתה יכול להתרכז בלעבוד...

מוקד שירות הלקוחות מונה למעלה מ-160 נציגים שהוכשרו והודרכו על תפיסת השירות במענה אנושי,
ועומדים לרשותך 7\24.

יתרונות :
בעלויות נמוכות, מתאפשר לך קבלת פניות בצורה מיידית, כשמראש תוכל להגדיר
 נהלים ו
נהלים דחופים. 
תמיד קיימת אפשרות להעברת שיחות באמצעות ועידה,
שירותי מזכירה מלאים ללא צורך בהחזקת מזכירה במשרד.
והכי חשוב 
שירותי מענה אנושי 24 שעות ביממה.

צור עימנו קשר עוד היום, ושמע מהן האפשרויות שמתאימות לבית העסק שלך במענה אנושי,
מענה ממוחשב, שירות הודעות ושירות מזכירה




צור עימנו קשר

צור עימנו קשר עוד היום

1800-22-40-22
שם חברה: שם מלא:
טלפון: אימייל:
הקלד את המספר: הכנס קוד