מערכת ה - CTI

 

מערכת Composit Contact Center  אשר מופעלת בקבוצת שידורית גיבוי טלפוני אנושי לעסקים מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות/פניות ללקוחותיה .

למערכת זו כלים רבים אשר נותנים לבעל עסק ממוצע את הכלים ליצור תדמית עסקית ואיתנה ללקוחותיו כגון: בניית מרכזיה וירטואלית ע"פ שפות(לנציג בשפה האנגלית הקש 1 או לנציג בשפה הרוסית הקש 2, או ע"פ מחלקות מכירה,שירות לקוחות ועוד...).

מערכת זו גם מאפשרת ללקוח להגדיר נציגי שירות במערכת ע"פ כישוריהם(מכירות,שפות,שירות לקוחות ועוד..)

או בכל פנייה המערכת יודעת לנתב את השיחה (ע"פ הניתוב הראשוני)  לנציג השירות המקצועי והטוב ביותר לקבלת השיחה.

המערכת מאפשרת פניות לקוחות ואינטראקציה של הלקוחות עם מוקד המענה הטלפוני האנושי לעסקים  וניהול בתקשורת Multimedia:

 

מאפייני מערכת Composit Contact Center.

 



IVR - מענה קולי אינטראקטיבי.

חייגנים – תמיכה בחיוג יזום אוטומטי, עפ"י רשימות מוגדרות בבסיס נתונים:

אמצעי תכנון וניהול במערכת Composit Contact Center.