|
שירותי מזכירה
שירותי מזכירה
|
 |
|
עם נסיון של 20 שנה במתן שירותי מזכירה לעסקים ומרפאות בארץ ובעולם
מעמידה שידורית לרשותך צוות מענה מזכירות מקצועי עם נסיון של שנים.
|
|
למי זה מתאים?
|
כאשר אתה יוצא למסע פרסום, לעולם אין מספיק קווים במשרד.
כאשר המזכירה עסוקה ו/או נעדרת מהמשרד בחלק משעות היום.
כשאתה מבלה חלק משמעותי מהיום מחוץ למשרד.
כשאתה מעוניין שמאמצי השיווק והפרסום שלו, בהם הושקע כסף רב, ימוצו במלואם.
כשנוצר עומס על קווי הטלפון, הגורם להמתנה ארוכה.
כשצריך לקבל הזמנות ולתת שירות לגולשים באתר האינטרנט, בשעות הלילה ובסופי שבוע.
בשעות בהן העסק סגור ו/או כשהטלפון הסלולרי לא זמין.
בחגים, בחופשות, במילואים וכפתרון לבעיות כח אדם במשרד.
למוקד מענה אנושי של שידורית יש פיתרון מלא בשבילך .
הלקוחות שלך לא אוהבים מזכירה אלקטרונית.
לקוחות שמעוניינים לשמור על קשר רציף מסביב לשעון עם לקוחותייהם באמצעות מתן שירות מענה אנושי מקצועי.
|
|
היתרונות שלנו: |
שידורית מעמידה לרשותך את מוקד ההודעות והתמיכה המשוכלל והמקצועי ביותר בתחום המענה אנושי בישראל המאפשר לך
פתיחת קריאות שירות באמצעות טלפון /מייל/Sms
הפעלת כוננים ע"י חוזי שירות וSLA
מענה מיידי מבוסס על עמדה פנויה
מתן תמיכה באתר הלקוח
אפקלציית תמיכה מותאמת אישית לכל לקוח
בצוות מקצועי ומיומן עם ותק של שנים תמיכה
הצוות עובר הדרכה אישית ומקצועית
מענה אנושי 24*7 כולל חגים ויום כיפור
תמיכה בשפה האנגלית ברמת שפת אם
תמיכה בשפה הרוסית וערבית
שיחות מוקלטות
מערכת ניהול קריאות און ליין ייחודית לכל לקוח
אפשרות לפתיחת קריאות באתר האינטרנט של הלקוח
|
|
|
כיצד השירות עובד? |
במספר טלפון משלך, עם הג'ינגל הפרטי שלך, עונה נציגה מקצועית בשם העסק שלך ומעניקה מענה אנושי מקצועי ללקוחותיך
באמצעות תסריטי שיחה, גם כשנדרש ידע מעמיק. לעסקים וארגונים בכל סדר גודל:
מוקדים רפואיים,
לתמיכה במוצר או שירות,
Help Desk
, מוקדים עירוניים.
שידורית מספקת שירותי מזכירה אופטימלים לדרישותייך.
השירות מאפשר העברת שיחות (כולל שיחות ועידה),
ביצוע שיחות עדכון לקוח במצבים דח פיצול המידע וההודעות
למחלקות החברה (שירות לקוחות מכירות הזמנות וכו').
כך מקבל כל אגף את הודעותיו הרלוונטיות.
מענה טלפוני אנושי לעסקים הוא שירות 24 שעות ביממה בשם העסק.
השיחה מתנהלת על פי תסריט השיחה שהגדרת, ממתן מידע
על בית העסק, מוצרים ושירותים, דרך תמיכה טכנית במוצרים, ועד למכירה בכרטיסי אשראי ותיאומים.
|

|
להיות מעודכן בכל דרך |
את הודעותיך תוכל לקבל בכל אחת מן הדרכים הבאות:
כהודעת S.M.S ישירות לצג הסלולארי שלך.
פקס יומי והתקשרות למוקד שידורית לשליפת הודעות.
דרך אתר החברה באינטרנט.
הודעת מייל בזמן אמת או מייל מרוכז (כל פרק זמן קבוע).
מהמחשב האישי שלך דרך תכנת CRM בלעדית שאנו מתקינים ללקוחותינו ללא תשלום
|
|
ייחודי לשידורית -ג'ינגל שיווקי ונתב שיחות ווירטואלי
|
שירות המשרד הוירטואלי מאפשר לך השמעת ג'ינגל שיווקי בו תוכל להשמיע מידע על בית העסק, על מוצרים, מבצעים ושירות,
כאשר נציגי השירות מטפלים בפניות אחרות.
זמן ההמתנה המירבי לשיחה הינו עד 15 שניות בממוצע וניתן באמצעות מערכת CALL BACK המזהה את המתקשר
ומאפשרת לנציגי השירות לחזור אליו מיד כשיתפנו,
במידה ויבחר באפשרות זו.
כמוכן באפשרותך לבחור טרם קבלת מענה אנושי של נציגי השירות להפעיל נתב שיחות ווירטואלי לפי שפות כגון:
עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואמהרית. ו\או לחילופין הפעלת נתב שיחות לפי מחלקות, אנשים במשרד, סוגי חברות וכו'...
בכל הקשה בנתב יוקפץ תסריט שיחה ייחודי למתן מענה אנושי מתאים לבקשת הלקוח.
לאחר מתן מענה אנושי ע"י נציגי השירות בשידורית תוכל להגדיר ע"פ דרישתך את אופן שליחת ההודעות.
ניתן להגדיר לכל לחצן בנתב הווירטואלי כתובת שונה למשלוח ההודעות
|
|
|
בין לקוחותינו |
.  |
|
|
השירות שלך - זו המומחיות שלנו כבר 20
שנה
מענה טלפוני,
מוקד הודעות,
מענה עסקי,
שירות הודעות,
שירותי משרד, מענה
אנושי
|
|
|